×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

FTB Can't connect to server, hjälp behöves

Postat av TheSeriesMan den 3 April 2018, 17:47
2 kommentarer · 561 träffar
Tjena! Nu behöver jag lite hjälp här för mitt FTB krånglar och har typ testat allt, texten är på engelska för att jag tänkte posta på reddit egentligen men mitt konto var för nytt för det, så frågar här istället och hoppas på svar även fast fragbite verkar vara döende, men här iallafall texten :)

Hello! I have a friend that have his FTB Server up and running and a problem occurred a couple weeks ago. I Could join his server before but now from no where it's stopped working, i can't see his server anymore it only says when i type in his IP, Can't connect to server but if for example just put in the IP for hypixel, then the hypixel server shows up but not my friends server, the only strange thing is that my other friend that plays on his server can still see it? and he can play on it without problem, i have tried everything, enabled Java.Runtime thing in the firewall and change stuff and i have gotten no where i have allowed FTB in the firewall also, but now i turn to you guys, what's the problem?? Thanks in advance.

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..