×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.

StarCraft 2

Ny testkarta ute: Tre ändringar kan ske

1
StarCraft II har sedan Heart of the Swarm-släppet haft relativt små ändringar. Senaste patchen ändrade skadan för Hellbats och en mindre kostnadsminskning för Banshees Cloak-uppgradering.
Nu verkar det som att Blizzard kommer ändra tre saker i spelet. Det är som vanligt genom en testkarta och justeringarna kan slopas eller ändras allt eftersom. Hela blogginlägget hittas här.
Först ut är en buff till Zerg-uniten Overseer som efter Overlord-uppgraderingen kommer flyga aningen snabbare, mestadels för att kunna nå Widow Mines lite fortare.

"TvZ feels quite balanced until the very late game when there are so many skirmishes and so many Widow Mines. We want to keep the really exciting gameplay while finding ways to help out Zerg in those specific battles."

"So we’re going to test giving Overseers a speed buff after the speed upgrade is purchased, so that we keep the early- and mid-game the same while specifically helping out the Zerg in the later stages."
Den andra ändringen som föreslås är att slå ihop Terrans Air-uppgradering med Mech för att på så sätt kunna integrera till exempel Hellbats i ett senare stadie av en match, speciellt i Terran mot Protoss.

"We don't think Terran is struggling, but do think mech in general has been weak throughout HotS. We tested this specific change a bit in the beta, and we have some idea of how much better mech will be, but a lot has changed since then, so we'd like to actually have players playtest it again.

Right now, it's looking like the only area where Terran might be weak is late game PvT, but it’s debateable. If so, this change would address that area, because upgrading Vikings that are really core in the matchup will also help with the Hellbat transition in the late game."
Den sista ändringen rör Zerg-rasens nya flygande unit, Vipern. Det som kan ändras är att Vipern startar med full energi och på så sätt kommer kunna använda sina spells direkt.

"We’ve been discussing various options for the Zerg both internally and with top players and casters around the world, and we feel that this change might be a good place to start testing.

We don't know yet whether we want to increase the rate of Vipers’ spells, and thought it might be cool if Vipers come out of the box at full strength, so their first use has a much bigger impact. It’s possible that we can both increase the strength of Zerg in the late game and bring back a fun strategy that we’re seeing a bit less lately."

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..